Gaziantep'in Araban ilçesinde 9 yıldır İlçe Millî Eğitim Müdürü olarak görev yapan Ömer Karayılan, Manisa'nın Saruhanlı ilçesine atanması nedeniyle görevinden ayrıldı. Karayılan, yayımladığı veda mesajıyla eğitim camiasına ve Araban halkına teşekkür etti.
Yaklaşık dokuz yıldır Araban'da eğitim hizmetlerinin yürütülmesinde görev alan Ömer Karayılan, Manisa'nın Saruhanlı ilçesine İlçe Millî Eğitim Müdürü olarak atanmasının ardından görevine veda etti.
Karayılan, yayımladığı mesajında görev süresi boyunca insanı merkeze alan, adaletli, sevgi ve saygıya dayalı bir yönetim anlayışıyla çalıştığını belirterek, ilçede eğitimin niteliğini artırmak için tüm eğitim paydaşlarıyla birlikte büyük bir gayret gösterdiklerini ifade etti.
Eğitimin yalnızca bilgi aktarımı değil, aynı zamanda bir medeniyet inşası olduğuna inandıklarını vurgulayan Karayılan, görev yaptığı süre boyunca birlikte çalıştığı öğretmenlere, okul yöneticilerine, şube müdürlerine, memur ve hizmetli personele, velilere, muhtarlara, sivil toplum kuruluşlarına ve eğitime destek veren tüm kurumlara teşekkür etti.
Araban halkına da şükranlarını sunan Karayılan, veda mesajını, "Eğitime olan inancımız ve gençlere duyduğumuz güvenle görevimizi en iyi şekilde yapmanın huzuruyla Araban halkına şükranlarımı sunuyorum. Allah'a emanet olun." sözleriyle tamamladı.
Ömer Karayılan'ın önümüzdeki günlerde yeni görev yeri olan Manisa'nın Saruhanlı ilçesinde İlçe Millî Eğitim Müdürü olarak görevine başlaması bekleniyor.

Galatasaray
Fenarbahçe
Samsunspor
Beşiktaş
Başakşehir
Eyüpspor
Göztepe
Trabzonspor
Kasımpaşa
Konyaspor
Antalyaspor
Gaziantep FK
Kayserispor
Rizespor
Alanyaspor
Sivasspor
Bodrum FK
Hatayspor
Adana Demir
Kocaelispor
Gençlerbirliği
F. Karagümrük
İstanbulspor
Erzurumspor FK
Bandırmaspor
Iğdır F.K
Boluspor
Amed Sportif F.
Çorum Fk
Ümraniyespor
Erokspor
A. Keçiörengücü
Pendikspor
Sakaryaspor
Ankaragücü
Manisa FK
Şanlıurfaspor
Bir Yorum Bırakın